HTML

Project: Dawi-Zharr

Elsősorban Chaos Dwarfok építésével és festésével fog foglalkozni ez a blog, de természetesen ha valami mást festek akkor az is felkerül. Elképzelhetőnek tartom pár battle riport leközlését is. Szóval ez lesz az én Warhammer blogom.

Utolsó kommentek

  • yaneuh: @kabaman88: Ma sikerült beszélnem a lánnyal, megvannak a figuk, és minden rendben :) (2009.08.20. 16:50) Nyári szünet
  • kabaman88 (törölt): Hehe, szerintem a 2 focis elf csapatra keresztet vethetsz :-) (2009.08.10. 19:46) Nyári szünet
  • geistwald: fris - sí - tést fris - sí - tést (2009.07.14. 09:49) Helyzetjelentés
  • yaneuh: Nem hagytam abba, csak van 2 bér projectem, és azok most prioritást élveznem, ellenben amint azok ... (2009.06.05. 17:39) Helyzetjelentés
  • kabaman88 (törölt): Nehogy abbahagyd, a legizgalmasabb résznél! (2009.06.05. 12:12) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

Hadigépek

yaneuh 2009.04.14. 17:52

Még nem sikerült megszereznem a GSem, de gondoltam addig se hanyagolom a projectet, befejeztem festését a varázslónak, valamint csináltam 3 hadigépet.

A varázslónak a bőrével egyáltalán nem vagyok megelégedve, próbáltam valami gonosz démonikus elfajzott bőrt, hát nem nagyon sikerült. Valószínüleg újra lesz festve. Akartam fényforrást is festeni, hogy a 2 lángcsóva megvilágítsa a testét, de ameddig a bőrrel nem vagyok megelégedve, addig feleslegessen nem szívok vele.

A 2 bolt thrower teljessen scratch built, elég egyszerü 1-2 órás dolog, igaz nem is egy nagy szám. Word of Hashut webzine-ből szedtem a konvertálási ötletet. Még fog készülni kettő, egyrészt mert kelleni szokott ork seregembe is, és így lesz 8. Valamint így legalább van egy kis különbség azért a 2 sereg közt.

 Tudom hogy nem túl nagy, de egy deathrokketnél lényegesen nagyobb, valamint a cső űrmérete is elég masszív, szóval ez lesz az earthshakerem azaz minishaker. Elégedett vagyok a démonikus elveszett lelkek rúna puttyzással, csak sajnos a színe nem jön át jól a képen. Majd talán le lesz cserélve, bár nem hiszem, mert van egy ugyanilyen konstukcióm is már régebbről, szerintem azt is átalakítom inkább.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawi-zharr.blog.hu/api/trackback/id/tr181064998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipie_ambrosia 2009.04.14. 19:36:21

jópofák, nekem tetszenek, hordót honnan vettél hozzá?

gojo 2009.04.14. 19:58:04

a nyílágyúk nagyon jók. de hogy 8 at egy seregbe? whut? hova készülsz te ezekkel! :)

yaneuh 2009.04.14. 21:29:22

Nem nem :D Legyen 8, 4 ide 4 oda, de volt már olyan hogy 6 kellett volna orkba, főleg nagy csatáknál.

Hordót meg bitboxomban találtam :P Viccet félretéve, foggalmam sincs honnan van, volt itthon kettő, meg két mozsaram is (most azt se tudom hogy az honnan volt... sose vettem még ágyút) és abból raktam össze, 1et putty nélkül, tegnap meg megszállt az ihlet és ezt csináltam.

gojo 2009.04.14. 23:47:22

aham. értem. már megijedtem, hogy egyszerre 8 csukka... :)

az empire cannon, mortar box ban van hordó. ez is onnan van. legalábbis az pont ilyen és pont ekkora, most néztem. dobozonként 1 db van benne.
süti beállítások módosítása