HTML

Project: Dawi-Zharr

Elsősorban Chaos Dwarfok építésével és festésével fog foglalkozni ez a blog, de természetesen ha valami mást festek akkor az is felkerül. Elképzelhetőnek tartom pár battle riport leközlését is. Szóval ez lesz az én Warhammer blogom.

Utolsó kommentek

  • yaneuh: @kabaman88: Ma sikerült beszélnem a lánnyal, megvannak a figuk, és minden rendben :) (2009.08.20. 16:50) Nyári szünet
  • kabaman88 (törölt): Hehe, szerintem a 2 focis elf csapatra keresztet vethetsz :-) (2009.08.10. 19:46) Nyári szünet
  • geistwald: fris - sí - tést fris - sí - tést (2009.07.14. 09:49) Helyzetjelentés
  • yaneuh: Nem hagytam abba, csak van 2 bér projectem, és azok most prioritást élveznem, ellenben amint azok ... (2009.06.05. 17:39) Helyzetjelentés
  • kabaman88 (törölt): Nehogy abbahagyd, a legizgalmasabb résznél! (2009.06.05. 12:12) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

izé

yaneuh 2010.02.23. 18:23

Hátöööö sziasztok :)

 

A helyzet az hogy eléggé leszoktam blogírásról, maradék 2 is eléggé hanyagolva van, pedig egyik még elég fontos project is lenne, node sebaj.

Sőt, nem csak a blogírásról, hanem a WHról is leszoktam. Néztem eléggé post project listáját totál máskép alakult :D

BB csapatokból a Dark Elfet kezdtem el csinálni, az 50%on kész is van, csak színsémát nem tudom befejezni, a ruhának semmi se áll jól, így jegeltem.

Helldorado lealapozva, talpak kész, és ez kb 3 hónapja ugyanúgy is áll.

Cserébe van egy totál festett 35 pontos Cryx csapatom. Polcon még van úgy hogy kb 50 legyen, és elég gyorsan haladok festéssel, ez nem tudom hogy jött, de nagyon ráfealingeltem.

Szóval most a lista úgy áll:

Cryx befejezés

Skorne elkezdése

BB csapatok

Helldorado

Persze módosulhat, meg kedvem is akármikor elmehet festéstől, szóval... :)

WHval meg nem tudom mi lesz, nagyon elment a kedvem tőlle, főleg 8ed pletykák jajjaj.

(képek majd jönnek, ahogy elégedett leszek talpakkal, nem komoly festés, TTQ+ talán picivel)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawi-zharr.blog.hu/api/trackback/id/tr971784529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása