HTML

Project: Dawi-Zharr

Elsősorban Chaos Dwarfok építésével és festésével fog foglalkozni ez a blog, de természetesen ha valami mást festek akkor az is felkerül. Elképzelhetőnek tartom pár battle riport leközlését is. Szóval ez lesz az én Warhammer blogom.

Utolsó kommentek

  • yaneuh: @kabaman88: Ma sikerült beszélnem a lánnyal, megvannak a figuk, és minden rendben :) (2009.08.20. 16:50) Nyári szünet
  • kabaman88 (törölt): Hehe, szerintem a 2 focis elf csapatra keresztet vethetsz :-) (2009.08.10. 19:46) Nyári szünet
  • geistwald: fris - sí - tést fris - sí - tést (2009.07.14. 09:49) Helyzetjelentés
  • yaneuh: Nem hagytam abba, csak van 2 bér projectem, és azok most prioritást élveznem, ellenben amint azok ... (2009.06.05. 17:39) Helyzetjelentés
  • kabaman88 (törölt): Nehogy abbahagyd, a legizgalmasabb résznél! (2009.06.05. 12:12) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

Bighat or not?

yaneuh 2009.03.27. 11:17

Nézegettem minap CDO-t és találtam egy nagyon egyszerü bighat megoldást, ki is próbáltam, tény hogy még kéne rajta puttyzni, de nem tudom eldönteni hogy maradjak az eredeti elképzelésnél, vagy legyenek a kalapos muksók.

Nekem a kalap/szakáll trademark miatt jönnek be nagyon ezek a figurák, szóval ezt kéne, csak a maszkal együtt annyira nem tetszenek, arcot puttyzni meg nem igazán tudok/merek. Természetesen még nincsenek kész a kalaposok, de a forma látszódik hogy mégis hogyan néznének majd ki. Nem tudom mi legyen, maradjak az eredetinél, vagy pedig csináljam így. Itt az inspiráció

 

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dawi-zharr.blog.hu/api/trackback/id/tr81028863

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccnp courses london 2019.06.07. 13:26:25

Konzervatív válaszok 1. (demokrácia és szabadság) - Konzervatórium

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UBorka · http://blog.ubipage.hu 2009.03.27. 11:40:10

Az ötlet tényleg tök egyszerű. Persze akkor szép, ha erre a kalapkezdeményre elkészíted a mintát is.

Arcot faragni nem egy ördöngősség (persze még nekem se megy jól). Nekem speciel sokat segített az alábbi cikk az alapokban: ebobminiatures.com/sculpting/faces.htm

Viharmadár, Vihar 2009.03.27. 12:12:29

Kalapot nekik! attól CD a törpe... ;)

yaneuh 2009.03.27. 12:29:00

Beraktam egy linket hogy kb mit akarok a kalapból kihozni, semmikép nem szeretném csupaszon hagyni.
Arcnál nekem igazából a fő problémám inkább ezzel a nagy agyaras fogakkal van, van pár tutorial ezen az oldalon h h kéne, de nem mertem neki ugrani.

Meg akkor ha már kalap, akkor az is kérdés hogy maszk, vagy legyek bátor és csináljam meg arcot is. Mert úgy szerintem még jobban nézne ki. Ha sikerül. És akkor lesz 9 feleslegesen átalakított-elkezdett figurám :) (jó ez nem nagy veszteség.

kabaman88 (törölt) 2009.06.05. 11:30:19

Kalapra szavazok én is, így 3 hónappal utána :-)
süti beállítások módosítása