HTML

Project: Dawi-Zharr

Elsősorban Chaos Dwarfok építésével és festésével fog foglalkozni ez a blog, de természetesen ha valami mást festek akkor az is felkerül. Elképzelhetőnek tartom pár battle riport leközlését is. Szóval ez lesz az én Warhammer blogom.

Utolsó kommentek

  • yaneuh: @kabaman88: Ma sikerült beszélnem a lánnyal, megvannak a figuk, és minden rendben :) (2009.08.20. 16:50) Nyári szünet
  • kabaman88 (törölt): Hehe, szerintem a 2 focis elf csapatra keresztet vethetsz :-) (2009.08.10. 19:46) Nyári szünet
  • geistwald: fris - sí - tést fris - sí - tést (2009.07.14. 09:49) Helyzetjelentés
  • yaneuh: Nem hagytam abba, csak van 2 bér projectem, és azok most prioritást élveznem, ellenben amint azok ... (2009.06.05. 17:39) Helyzetjelentés
  • kabaman88 (törölt): Nehogy abbahagyd, a legizgalmasabb résznél! (2009.06.05. 12:12) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

Törpe Blood Bowl csapat

yaneuh 2009.04.05. 14:47

Szeretem nagyon a bloodbowlt, és ez azon játékok közé tartozik, ahol szinte az összes csapat tetszik, hangulatos és szívessen gyűjteném, még a (fúj) törpéket is. Azonban hagyományos törpékre elvből nem vagyok hajlandó sokat költeni, se sokat foglalkozni, ezért ezt hoztam ki a csapatból. 1 egész pizzámba került, valamint 1 napomba a festés+konvertálás (:D)

Első sorban a pozició játékosok láthatóak, balról jobbra: futók, slayerek, blitzerek. Hátsó sorban meg a normál játékosok. Blitzereket szárnyas sisakkal akartam megcsinálni, de sajnos nem kaptam, és nem akartam sokat várni, így csak sima arany sisakjuk lett. Valamint az első 3 még régebben készült, azért a másfajta bőr. Újrafesteni viszont nem akartam. Festést se akartam túlbonyolítani, asztalon jól mutató csapatot akartam, minden színt 2-3 árnyaltból festettem meg. Igazából tökéletes példa arra, hogy 1 hétvége alatt az ember ki tud festeni játékra egy csapatot-osztagot TTQra.

Hülye voltam hogy cserét nem csináltam, mert kb 10 percel tartott volna tovább az egész folyamat, most viszont ugorhatok majd neki 0ról ha akarok csinálni... Mind1, törpékkel amúgy se akarok sokat játszani, max 1-1 versenyen. Lehet hogy a KCS versenyén velük indulok már.

Íme kis aranyos klónjaim:

 Jobbklikk kép megjelenítése - akkor egy fokkal nagyobb képet lehet látni.

Jelenleg fel tudok rakni: 

  • Orkok
  • Ogrék
  • Törpék
  • Emberek (ők még WIP stádiumban vannak)

És ha minden igaz, úton van hazafelé egy elf csapat is a Shadowforgetól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawi-zharr.blog.hu/api/trackback/id/tr511047597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása