HTML

Project: Dawi-Zharr

Elsősorban Chaos Dwarfok építésével és festésével fog foglalkozni ez a blog, de természetesen ha valami mást festek akkor az is felkerül. Elképzelhetőnek tartom pár battle riport leközlését is. Szóval ez lesz az én Warhammer blogom.

Utolsó kommentek

  • yaneuh: @kabaman88: Ma sikerült beszélnem a lánnyal, megvannak a figuk, és minden rendben :) (2009.08.20. 16:50) Nyári szünet
  • kabaman88 (törölt): Hehe, szerintem a 2 focis elf csapatra keresztet vethetsz :-) (2009.08.10. 19:46) Nyári szünet
  • geistwald: fris - sí - tést fris - sí - tést (2009.07.14. 09:49) Helyzetjelentés
  • yaneuh: Nem hagytam abba, csak van 2 bér projectem, és azok most prioritást élveznem, ellenben amint azok ... (2009.06.05. 17:39) Helyzetjelentés
  • kabaman88 (törölt): Nehogy abbahagyd, a legizgalmasabb résznél! (2009.06.05. 12:12) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

Wip Black orkok

yaneuh 2009.04.06. 18:13

Nagyon elkapott most a festési láz, délután kimentem a kertbe hogy ott festegessek, és 0ról ezt sikerült alkotnom. Piros részeket még árnyékolni kéne, plusz fegyverek markolata és néhány javítás. Ma már nincs kedvem, de azért feltolok egy képet róluk. Elméletileg beleillik a CD projectbe, de talp az ork séma szerint fog elkészülni.

Update: Befejeztem a srácokat, már csak füvet kell rájuk rakni, és újra lefotózni. Nomeg azt feltölteni :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawi-zharr.blog.hu/api/trackback/id/tr541050091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása