HTML

Project: Dawi-Zharr

Elsősorban Chaos Dwarfok építésével és festésével fog foglalkozni ez a blog, de természetesen ha valami mást festek akkor az is felkerül. Elképzelhetőnek tartom pár battle riport leközlését is. Szóval ez lesz az én Warhammer blogom.

Utolsó kommentek

  • yaneuh: @kabaman88: Ma sikerült beszélnem a lánnyal, megvannak a figuk, és minden rendben :) (2009.08.20. 16:50) Nyári szünet
  • kabaman88 (törölt): Hehe, szerintem a 2 focis elf csapatra keresztet vethetsz :-) (2009.08.10. 19:46) Nyári szünet
  • geistwald: fris - sí - tést fris - sí - tést (2009.07.14. 09:49) Helyzetjelentés
  • yaneuh: Nem hagytam abba, csak van 2 bér projectem, és azok most prioritást élveznem, ellenben amint azok ... (2009.06.05. 17:39) Helyzetjelentés
  • kabaman88 (törölt): Nehogy abbahagyd, a legizgalmasabb résznél! (2009.06.05. 12:12) Helyzetjelentés
  • Utolsó 20

Nehéz lesz ide állandóan címet kitalálni...

yaneuh 2009.03.13. 12:20

Nah, most pár napig le fog lassulni a haladás, (eddig se volt gyors) mert sikerült szereznem biteket, és megvárom míg ezek hozzám jutnak, addig nem akarok csinálni semmit. GSből is kevés van azt is kell venni. Valamint maga az átalakítandó törpe is kevés.

Viszont van eredeti DeathRokket-em, igaz kezelők nélkül, de azt majd konvertálok hozzá annyi gond legyen.

Valamint "konvertáltam" egy sorcerort egy régi még kalapos műanyag törpiből amit bitzboxomba találtam. Konvertálás igen komoly volt, levágot balta helyére került egy káosz ikon. Így már egy staffja van. Nagyon durva, mi? :)

Meg befejeztem még egy frogmant, festeni kéne őket, de az a legutolsó lépés lesz, ez a kettő csak azért készült el hogy megnézzem festve hogy fognak mutatni.

Ezen kívül láttam még három sorci konverziót, mindkettő skullpassból, egyik a slayer amiből fire lore caster lett, másik meg ágyukezelők, akikből shadow és metal. Faszán néznek ki nagyon, és csak GS munka kell hozzá. Jó pesze ez nem azt jelenti hogy könnyű, csak azt hogy mindne meg van hozzá itthon. De még fejlődni akarok mielött neki fogok.

Valamint lecsupaszítottam még 5 HW+shield warriort, de őket majd csak akkor fogom folytatni ha már itt lesznek új cuccaim, éééés ezúton szeretném megköszönni Viharnak a segítséget. De kérnék még tőlled még egy szívességet, az earthshakerről készíts még pár képet több oldalról is légyszi, mert már az alap összeragasztásánál gondba vagyok :)

Továbbra is örömmel fogadok mindenféle káosz és törpe bit felajánlást, persze üzletelni is hajlandó vagyok. Marauder dolgok, ikonok jól jönnek, meg skullpassos törpék olcsóért.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawi-zharr.blog.hu/api/trackback/id/tr87999835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viharmadár, Vihar 2009.03.14. 06:22:56

Sajnos nem tudok küldeni több képet. Az Earthshaker azóta át manifesztálódott Hell Cannon-ná.Találkoztál is vele a Ligán. de ha gondolod lemegyek a TLK-ba és segítek összedobni a tiédet (vagy a HC-ról küldök képeket).
Képzeld találtam itthon eredeti CD matricákat is.Cserélem veled... ;)

yaneuh 2009.03.15. 12:41:14

Igazából az alapja nem változott, szóval arról is ugyanúgy jók a képek, csak nem jutott eszembe mi a neve, ezért írtam earthshakert. De a javaslatod jobban tetszik, összerakhatjuk!
Matrica meg köszi, de annyira nem szeretek matricázni, viszont ha befényképezed az is elég, legalább látok ikonokat sokat egy helyen.
süti beállítások módosítása